reklama

Lazár, Sidor, Kažimír. Dajte si pauzu, prosím.

Po parlamentných voľbách sme si mnohí vydýchli, že sa chvíľku nebudeme musieť venovať politike, že nebudeme musieť pozerať na počmárané tváre politikov na bilbordoch a čítať ich neskutočné sľuby. Aj ja som dúfal, že v Košiciach zmiznú „Sidorovia, Lazárovia a Radičové" a dúfal som, že sa na pár mesiacov ulice mesta zmenia a od politiky prečistia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bohužiaľ sa tak nestalo. Krátko po voľbách nás miestni „ficovci" presviedčajú o tom, že majú radi Košice. A to aj napriek tomu, že štyri roky tunelovali tepláreň. Dnes sa už asi nedozvieme ako chcel Lazár znížiť cenu tepla, lebo to nám všetkým kedysi sľuboval. Ale som rád, že aj napriek tomu, že odišiel do Bratislavy, má stále Košice rád.

K skrášľovanou Košíc sa pridal aj Igor Sidor. Neviem, či ste počuli jeho pesničku, ktorú na svojom CD rozdával malým deťom, ale na mňa to bola silná káva. Tú by som si nedal ani ako zvonenie od svokry. Pred rokom sa Sidor objavil ako blesk z čistého neba a dnes je ho tu tak veľa, že by som si ho vedel predstaviť nielen na bilbórdoch, ale napríklad aj na etiketách jogurtov, minerálok či dobrého piva. Veď vo voľbách ponúkal čistú vodu, lepšie podnikanie a neviem čo ešte. Dnes hovorí o tom, ako nás nesklamal a ani nesklame, len poďme voliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a do tretice nás tu niekto presviedča o tom, že treba zobudiť magistrát. Vrabce čvirikajú, že za touto kampaňou je Kažimír. Neviem, či sa s niekým zrazil alebo sa nás snaží zabávať akousi zvláštnou kampaňou, no isté je, že sme si chceli v čase dovoleniek všetci oddýchnuť od sladkých sľubov a nezmyselných sloganov.

Páni, dajte si pauzu. Aj my potrebujeme načerpať dostatok síl na to, čím nás budete zabávať počas jesene.

Kamil Husár

Kamil Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf amatér, ktorý sa okolo seba pozerá veľmi rýchlo a z ostrého uhla. Veľakrát je môj pohľad zaostrený až príliš. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu