reklama

Jeden mandát nestačí

Dnes ráno som si prečítal jeden komentár uverejnený na košickom súkromnom portáli a poviem Vám, že začínam uvažovať o tom, či by som nemal kandidovať na poslanca aj ja. A hocijakého. Veď je to veľmi dobrý biznis a nikto ma pritom nekontroluje, či urobím to čo mám, ani či prídem načas do práce. Ak sa mi podarí uspieť na niekoľkých stoličkách naraz, môžem mať plat ako spomínaný superman 21. storočia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Figeľ mi už môže hovoriť čo chce, neverím mu. Fleky sú rozdané, vláda zostavená, ministri sedia na svojich stoličkách, tak aké plnenie predvolebných sľubov. To bolo reči o tom, že jeden mandát stačí. Ďurkovský je zrazu výnimka? Tie si KDH nájde stále. Páni, aj preto máte 8 percent a nie viac. Neverím, že túto pre Vás už zabudnutú tému, presadíte v tomto volebnom období. Som smutný z toho, že vo svojich radoch nemáte ľudí, ktorí by sami vedeli, že jeden mandát stačí.

Košický viceprimátor nie je síce z KDH, ale je to ešte horšie. Štvornásobný poslanec a zároveň aj viceprimátor naozaj nemôže stihnúť všetko. Jasné, že poslancovanie na miestnej úrovni mu až tak veľa času nezoberie, ale byť poslancom Národnej rady SR a viceprimátorom Košíc už hej. A nikto mi dúfam nechce nahovoriť, že to nie je problém. Rokovania v Bratislave mu zoberú minimálne 2 týždne v mesiaci a to už potom nemôže byť plnohodnotne odmenený tu v Košiciach. Zobrať za 2 týždne vysedávania v klimatizovanej kancelárií 2.600 eur, by chcel každý z nás. A možno by sme aj niečo rozumné urobili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Morálku mu nikto do hlavy nenaleje. Ak by to bol chlap na mieste, hneď po zvolení za poslanca do NR SR, by sa vzdal všetkých ostatných mandátov. Na čo mu je miesto poslanca v mestskej časti či VÚC? Bez neho by ostatní naozaj nevedeli čo majú robiť. Namieste by bolo vrátiť odmeny a plat z Košíc naspäť do mestského rozpočtu a ospravedlniť sa svojim voličom. Plat poslanca NR SR musí stačiť aj supermanovi 21. storočia.

Páni politici, naozaj nemáte v sebe kúsok slušnosti?

Kamil Husár

Kamil Husár

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf amatér, ktorý sa okolo seba pozerá veľmi rýchlo a z ostrého uhla. Veľakrát je môj pohľad zaostrený až príliš. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu